Wat er niet allemaal fout kan gaan

28 augustus 2018 - Kingwood, Verenigde Staten

Het begon al afgelopen zaterdag. Taxibedrijf belt om 16:00 op en zegt om 04:15 uur voor te rijden. Dat moest 4 uur zijn. Geen probleem; werd aangepast. Dus kwam de taxi om 4:30 uur: stressen! De man reed eerst verkeerd en ik zag nog net de achterlichten. Toen belde hij op en kon ik hem uitleggen hoe hij moest rijden.

Een paar uur later zitten we in het vliegtuig naar Manchester. We komen aan en moeten naar een andere terminal. Manchester Airport is een chaos en niet met Schiphol te vergelijken. We komen toch nog op tijd bij de A350 van Singapore Airlines en de oversteek verloopt vlekkeloos.

In Houston blijkt een koffer in Manchester nog te staan! Balen! De koffer zal naar ons tweede hotel worden gestuurd. Bij de autoverhuurder Alamo wil men ons een kleinere auto toewijzen dan besteld. Gelukkig staat er een splinternieuwe Chevrolet Tahoe en die krijgen we.

In het hotel puffen we uit en maandag doen we boodschappen. We rijden voortdurend verkeerd en worden gestoord van de wegenspaghetti rond Houston. Het Prins Clausplein is kinderwerk hierbij vergeleken. Vandaag door naar Nacogdoces. We zullen zien hoe dit gaat lopen!

1. Marjon en Dirk:
    28 augustus 2018
    Jullie kunnen nog lachen! Een veilige reis en genieten maar!
  2. Fokelien Sleurink:
    28 augustus 2018
    Hoort er allemaal bij.....en komt ook allemaal weer goed! 😀
  3. Marianne:
    28 augustus 2018
    Het avontuur is begonnen! Het kan dus alleen maar beter worden! Alle tijd om te ontstressen.....(hoop ik). Veel plezier samen! Xxx
  4. Ria Verkuijl:
    29 augustus 2018
    Alle begin is moeilijk 😉 wens jullie een meer relaxte voortzetting! Xx