Roadtrip door het zuidwesten van Texas

We starten in Houston, TX en reizen via Arkansas, Tennessee, Missouri en Oklahoma weer terug naar Texas. We vliegen via Manchester met Singapore Airlines comfortabel naar Houston en gaan ook weer via Manchester terug.
We huren een auto (Chevrolet Tahoe) bij Alamo.
We slapen in 19 verschillende hotels. We leggen ten minste 5.500 km af.
De grote vraag is: hoeveel zullen we aankomen in 4 weken…...
Toen we de reizen per motorhome aflegden, hadden we het aardig zelf in de hand en kwamen we geen grammetje aan. Nu is het moeilijker.

We zijn benieuwd naar de staten, waarvan we alleen Tennessee al hebben bezocht. Na deze reis zullen we 36 Amerikaanse staten hebben bezocht.
Plaatsen: Houston TX, Nacogdoches TX, Hot Springs AR, Memphis TN, West Plains MO, Saint-Louis MO, Kansas City MO, Tulsa OK, Oklahoma City OK, Fort Worth TX, Dallas TX, Sweetwater TX, Alpine TX, Big Bend Nat'l Park TX, San Angelo tx, Austin tx, San Antonio TX.

Ook veel Route 66 sentiment onderweg.

Foto’s 1 - 20 van 155   |

1 2 3 4 5 Volgende »  ...